Hogy én doppingoltam? Ugyan, csak sokat szexeltem!

A ma születésnapos Dennis Mitchell története.

dennis_mitchell_1992-2-750x332.jpg

A világklasszis amerikai sprinter, Dennis Mitchell (olimpiai és kétszeres világbajnok 4×100-on, olimpiai és kétszeres vb-bronzérmes 100 méteren) 1998-ban fennakadt a doppingellenőrzésen, tesztoszteronszintje messze a határérték felett volt. Az akkor már 32 esztendős atléta azonban nem jött zavarba, az ügyben eljáró illetékes előtt szemrebbenés nélkül kijelentette:
Semmiféle tiltott szert nem vettem be, csak a mintaadás előtti napon ünnepeltük a feleségemet. Megittam öt sört, aztán órák hosszat szexeltünk, legalább négy „menet” volt. Ennyit csak megérdemel az asszonyka a születésnapján!”

A legszebb az egészben, hogy az Egyesült Államok Atlétikai Szövetsége elfogadta ezt a nem túl életszerű magyarázatot, csak a világszervezet, az IAAF keményített be, elmeszelték Dennis, a komiszt.

Pályafutása csúcsa: olimpiai bajnok világcsúccsal az 1992-es olimpia 4×000-as döntőjében

 

Ja, míg el nem felejtem! Mitchell felesége, Damu Cherry (100 gáton a 2008-as olimpián negyedik lett, egyetlen századdal lemaradva az ezüstérmestől, azóta négy gyermeket szült urának) is fennakadt a doppingellenőrök hálójában, 2003-ban anabolikus szteroid-származékot találtak a vizeletében.

Ő legalább nem védekezett azzal, hogy csak az előző éjjeli maratoni hancúr nyomaira bukkantak rá…

Isten éltesse!

Kép: jumping-the-gun.com, girlswithmuscle.com

süti beállítások módosítása