Sikeres szezonom volt Amerikában

Valerio-Bodon Vincent szerint sikeres szezonon van túl az észak-amerikai kosárlabda-bajnokság (NBA) második vonalának számító G-ligában.

"Pozitív visszajelzéseket kaptam a környezetemből" - nyilatkozta az M4 Sport csatornának. "Újoncként sok mindenhez hozzá kellett szoknom, de összességében rengeteget fejlődtem. Eleinte zárkózottabb voltam, először jártam külföldön egyedül, de voltak csapattársak, akik segítettek fellazulni. A vége felé kaptam több lehetőséget, és sikerült is élnem vele" - tette hozzá.

A 22 éves játékos októberben az NBA egyik sztárcsapatánál, a Los Angeles Lakersnél készülhetett, a kaliforniai gárda azonban végül lemondott a játékjogáról, így a Lakers fiókcsapatához, a G-ligában érdekelt South Bay Lakershez került. A South Bay 18/16-os győzelmi mérleggel a 11. helyen zárta a nyugati főcsoport küzdelmeit, és nem jutott be a rájátszásba.

Forrás: MTI, kép: @DarioskiC Twitter

süti beállítások módosítása