Itt is a csúcson

Flightline újabb elismerése.

fnc_dwexkaawbsg.jpg

Immár 52. alkalommal gyűlt össze az amerikai  lóversenyszakma krémje, hogy az Eclipse Award elismeréseivel díjazzák az előző szezon legjobbjait. Az eseménynek idén a floridai Palm Beachen fekvő The Breakers szállodája adott otthont.

Mivel 2022-ben csodálhattuk minden idők egyik legjobb lovát, így nem meglepő, hogy Flightline az IFHA, a Timeform és a Longines-tól kapott címek után az Eclipse Awardot is begyűjtötte, ráadásul kettős minőségben.

Az Év Lova címnél 239, míg az idősebb homokon versenyző mén kategóriában 240 szavazatot kapott a 246-ból.

Néhány nyilatkozat a csodaló környezetéből.

Mielőtt még futott volna, már akkor mindannyian láttuk, hogy különleges tehetségünk van” – a társtulajdonos, Terry Finley szavai.

Az a tény, hogy én tenyésztettem őt, szinte eszembe sem jut. Nem várok elismerést ezért, mert úgy gondolom, hogy egy ilyen ló ajándék” – mondta a tenyésztő, Jane Lyon.

Az első nap, amikor rajta ültem azt gondoltam: ‘Hú, milyen csodálatos állat. Már mozgásában is különbözik a többi lótól. Jó ideje foglalkozom ezzel, szóval higgyék el, ültem a múltban néhány jó lovon, de ő olyan volt, amit soha nem tapasztaltam korábban.” –  dicsért Juan Leyva munkalovas és John Sadler trénerasszisztense.

A többi kategória győztesei a szavazatok számaival:

a_tobbiek.JPG

A már említett két legfontosabb kategória számai:

Horse of the Year: Flightline, 239; Country Grammer, 1; Life Is Good, 1; Malathaat, 1; Voter Abstentions 4

Champion Older Dirt Male: Flightline, 240; Country Grammer, 1; Jackie’s Warrior, 1; Life Is Good, 1; Olympiad, 1; Voter Abstentions, 2

Ami az emberekhez kapcsolódó címeket illeti:

emberek.JPG

Gratulálunk minden díjazottnak!

Infografika: Bloodhorse, nyitókép: NTRA

süti beállítások módosítása