Erdős Rita és a magyar csapat junior Európa-bajnok

Kiváló magyar szereplés Isztambulban!

fy6vyzxwcaa9hz1.jpg

Már tegnap a víváson látszott, ebből még lehet valami. Dulai Kinga és Erdős Rita remekeltek a páston. Ma tovább bizakodhattunk az akadályfutás és az úszás eredményeit látva. Az OCR számban a 4. és 6. helyen végeztek, míg Gyugyi Laura a 4. legjobb időt úszta. A laser runban is uralkodtak lányaink, Erdős Rita a 2., Tóth Dorka a 3.helyet érte el ebben a számban.

Erdős Rita és csapatunk - benne az egyéniben 5. Dulai Kinga és a 10. Gyugyi Laura - olyan fölényesen nyert, hogy a befutóban akár arra is lehetett volna időnk, hogy egy operettet eldúdoljunk. Leo Fall, a szerző talán nem haragszik meg a többesszámért: Sztambul rózsái

Ez azonban a valóság és nem szinpadi mű:

Európa-bajnok Erdős Rita és a magyar csapat.

Így a Himnuszt énekelhettük, kétszer is.

Gratulálunk!

A férfiak versenyében 25. Csák Milán, 33. Holéczy-Fehér Bogdán, 36. Tárkányi Zsombor, ezzel csapatuk a 9. helyen tudott végezni. - írja a MÖSZ facebook oldala.

„Nagyon boldog vagyok, hogy sikerült megvédenem a Junior Európa-bajnoki címemet. Ez a Junior Európa-bajnokság nekünk már az új OCR számmal volt megrendezve a lovaglás helyett. Sajnos egy térdsérülés miatt nem tudtam sok versenytapasztalatot szerezni ebben a számban, így kicsit tartottam tőle, hogyan fog sikerülni. Szerencsére az edzéseken sok versenyszituációt gyakoroltunk az edzőmmel, így ebben a számban is az élmezőnyhöz tartoztam. A többi számban is összeszedett tudtam végig maradni, és ki tudtam zárni a körülöttem történteket. Úgy gondolom, ehhez a fegyelemhez, sokban hozzájárult a márciusban elvégzett alapkiképzés is.” – értékelt Erdős Rita a Sportszázad facebook oldalának.

Forrás: Magyar Öttusa Szövetség, kép: @tmpfederasyonu Twitter

süti beállítások módosítása