Dettori marad

Egyelőre nem vonul vissza minden idők legismertebb zsokéja.

inspiral.jpg

"Nem számítottam arra, hogy ez az év ilyen sikeres lesz. Úgy érzem, hogy még mindig van mit kihoznom magamból, ezért a legkézenfekvőbb választás számomra az, hogy Amerikába költözöm, mert olyan jól éreztem magam ott télen. Santa Anitában fogok dolgozni, de ha lehetőségem lesz rá akkor a nemzetközi színtéren, Dubajban és Szaúd-Arábiában is fogok lovagolni.  York után kezdtem el ezen gondolkodni. Amikor a visszavonulásomat tűztem ki célul, nem számítottam arra, hogy hosszú idő óta az egyik legjobb évem lesz az idei. Pedig valószínűleg a legjobb 2019 óta. Azt gondoltam, hogy a versenyzéseim kifulladnak és hogy lassan elindulok a naplemente felé. Ehelyett keresett voltam és ez váltotta ki ezt a mostani döntést. Az idén elért sikereim eredményeként most úgy érzem, hogy még nem állok készen arra, hogy abbahagyjam. Továbbra is megvan a tűz bennem, ezért még egy kicsit szeretném folytatni. Még mindig alig várom, hogy Ascotban, a Champions Dayen búcsúzzak, de aztán karácsony előtt Dél-Kaliforniába költözünk az új jövőnk érdekében. Az Államokban minden arról szól, hogy szabadúszó legyek, de remélem, hogy mindenkinek fogok tudni lovagolni, ahogyan tavaly év végén is tettem, amikor kimentem oda. Ez akár három hónap is lehet, de lehet, hogy három év. Nem tudom. Attól függ, hogyan alakul." - zárta sorait a nemrégiben Budapesten is üdvözölt olasz.

Forrás és kép: Racing Post X

süti beállítások módosítása